Saturday, January 23, 2010

NewBorn 新生!

What a happy sat! Normally, my sat is packed with classes. But today, b'coz of the school replacement, most of the students cancelled their class. So, I'm free now!
All these while, I was so happily reading other people's blog... and i gained a lot information from there. And after sometimes, i wanted to have my own blog also(it was really long long times ago). But, i hv another problem, i don't know what to share.

Lately, i met some bad incident and thus made me have this idea. I wanna write about my travel. And hopefully it does give some information for the viewer. I will start from my 1st over sea trip back on 2006. So the 1st few blog is from memory... (hopefully my ,memory on those trips are still good!)

Anyway, I won't make many blog. B'coz I will only plan 1 over sea trip each year. And very hppily, i'd did it from 2006. Hopefully this can sustain....

真难得的一个星期六。。。通常,我每个星期六的课都是很满的。今天,因为学校补课,多数的学生都不上我的课了。真得空呀~~~
>一直以来,我都有阅读部落格的习惯。。。从中得到不少资讯,特别是友人-luvfeelin (帮她打下广告。。。她有几个部落格,每一个都很精彩的!!!)久而久之,也想要有自己的(很久很久以前的事咯)。可是,不懂要写什么哦。。。
最近,我碰到一些坏事,因此给了我这个灵感。我将记录我的旅行日记。也希望读者可以得到一些资讯。我会从我在2006的第一个国外旅行开始记录。所以,前几篇都只是回顾。。。(希望我还能记得!)
不过呢,我的部落格不会太长的。因为,我每年只出国一次呀~~~很高兴的是,从2006开始,我每一年都可以达到这个目标。希望接下来还是每年能出国一次。。。 :)

7 comments:

  1. 谢谢你帮我打广告啦!爱死你了~^^
    等待着你的游记哦~可以出国旅行真是人生一大乐事^^

    ReplyDelete
  2. luvfeelin,欢迎光临!就知道你会是我的第一个读者。
    谢谢你到此一游,还留下了脚步!
    我会加油的。。。
    第一件事就是回去老家抄我的第一个trip的行程表,希望还收着!

    ReplyDelete
  3. 哈哈~~加油哦!我会常来捧场的^^

    ReplyDelete
  4. Yes, I am! :)

    Tq for visiting...

    ReplyDelete
  5. Welcome to the blogging world ~
    Please write more often, sure will support you ! ^^

    ReplyDelete
  6. Many TQ, Eunice!

    Ok! I'm writing very hard on my 1st trip now...

    Stay tune yo! ;)

    ReplyDelete